تعمیرات کولر گازی و اسپیلت در شهریار و اندیشه

به متخصصان تعمیرات کولرگازی و اسپلیت در شهریار ما اعتماد کنید

تعمیر کولر گازی و اسپلیت خود را به متخصصان حرفه ای و باتجربه ما بسپارید

تعمیرات کولرگازی و اسپلیت در شهریار و تهران و کرج

 متخصصان حرفه ای و باتجربه تعمیر کولر گازی و اسپلیت ما در تهران و شهریار تمام برندها و مدل های مختلف را پشتیبانی می کنند.

تعمیرکاران ما تعمیر کولر گازی و اسپلیت برندهای مختلف از جمله ال جی. سامسونگ، مجیک، آ.ا.گ، بوش و … را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب انجام می دهند.

الو سرویسکار شهریار از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران و کارشناسان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی ،. کولرگازی ،ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی برخوردار است. که همواره در دوره های تخصصی حضور داشته و با جدیدترین محصولات آشنایی کامل دارند.

هفت نکته برای مراقبت و نگهداری از کولر گازی

کارشناسان و تعمیرکاران ما در صورت بروز هر گونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهند برد. و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن ها به کار خواهند بست.

ما در تعمیرگاه های مجاز کولرگازی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر شهر شهریار و تهران و نزدیک بودن به شما این برتری را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر کولرگازی به منزل یا محل کارشما مراجعه کنیم.

شستشوی کولر گازی



 

ارائه خدمات شبانه روزی

ارائه خدمات شبانه روزی درالو سرویسکار شهریار :

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود. تا به محض بروز مشکلات در کولرگازی و اسپلیت شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در الو سرویسکار شهریار :

پس از تماس با ما و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند. و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر کولر گازی و اسپلیت به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدودهزینه و حدودزمان تعمیر مطلع خواهند کرد. که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد.

درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید