تعمیرات بخاری گازی خود را در شهریار و اندیشه و ملارد به ما بسپارید.

بخاری گازی یکی از لوازم خانگی هایی است که هر ساله به علت رعایت نکردن موارد ایمنی توسط خانواده ها مشکلات زیادی از جمله گاز گرفتگی و آتش سوزی را به وجود می آورد .

ما به شما توصیه می کنیم تا با انجام سرویس سالانه و رفع عیب و تعمیر بخاری گازی خود از به وجود آمدن چنین حوادثی جلوگیری به عمل آورده و سلامت خود و عزیزانتان را تضمین نمایید.

اگر بخاری گازی شما به تعمیر،تنظیم و یا سرویس احتیاج دارد ، نیازی نیست آن را به محل تعمیرگاه انتقال دهید.

همکاران ما در الوسرویسکارشهریار با مراجعه به منزل و یا محل کار شما امکان بررسی و تعمیر و سرویس بخاری گازی شما را فراهم نموده و در اسرع وقت نسبت به رفع عیب بخاری شما اقدام می نمایند.

الوسرویسکار شهریار با داشتن مجموعه ای از بهترین تعمیرکاران در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن شهریار ، اندیشه ، فردیس ، ملارد سرآسیاب ، شهرک شاهد ، وایین ، فردوسیه ، وحیدیه ، امیریه ، خادم آباد ، و دیگر نقاط شهریار خواهد بود.

ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که این تعمیرگاه تمامی قطعات مصرفی خود را از بهترین و با کیفیت ترین قطعات ساخت کشور عزیزمان ایران دراختیار شما قرار خواهد داد و ضمانت 180 روزه این قطعات را بر عهده خواهیم گرفت.

پس بدون هیچ گونه دغدغه ای ، تعمیرات بخاری گازی خود را به ما بسپارید.

الو سرویسکار شهریار نمایندگی تعمیرات تمامی برندهای بخاری می باشد.

پس بدون نگرانی و با خیالی آسوده با ما تماس بگیرید .

تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله ،یخچال ، لباسشویی ، ظرفشویی ، جارو برقی ، سرخ کن ، بخاری گازی ، آبگرمکن دیواری و انواع لوازم دیگر با کیفیت عالی و خدمات رسانی سریع در الو سرویسکار شهریار.

فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس:

۰۲۱-۶۵۲۸۳۴۰۷

۰۹۱۹۰۹۸۲۶۴۰

۰۹۳۳۱۰۱۱۸۲۶

کیفیت در خدمات،تضمین قطعات، سرلوحه کار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید