تعمیرات تخصصی یخچال و فریزر

تعمیرات یخچال و فریزر در شهریار

آدرس : شهریار ،سر شهرک وائین، روبروی شهرک اداری، پاساژ  شهریار طبقه منفی ۱ واحد ۴۸

تلفن های تماس:

۰۲۱۶۵۲۸۳۴۰۷


۰۹۱۹۰۹۸۲۶۴۰

۰۹۳۳۱۰۱۱۸۲۶ 

تعمیرات یخچال و فریزر در شهریار و اندیشه در منزل

تعمیر یخچال و فریزر یکی از مشکلات بزرگی است که بی شک بیشتر خانواده ها برای یک بار هم که شده با آن مواجه بوده‌اند و چون تعمیر یخچال فریزر کاری تخصصی است و تعمیرات آن توسط افراد مبتدی غیرممکن است و حتّی ممکن است خرابی بیشتری نیز به وجود بیاورد پس باید این کار به‌ متخصصان در این زمینه سپرده شود و بهتراز همه این است که تعمیر یخچال و فریزر در منزل انجام شود .

تعمیرات یخچال و فریزر در شهریار و اندیشه فقط با یک تلفن

خوشبختانه امروزه در عصر  ارتباطات با وجود اینترنت و لوازمی مانند لپ تاپ، گوشی و تبلت با یک جستجوی ساده می توان لیستی از بهترین تعمیرکاران و متخصصان را در اختیار گرفت.

الو سرویسکار شهریار با داشتن بهترین و زبده ترین تکنسین‌های متعهد و کارآمد می تواند انواع خدمات تعمیرات یخچال فریزر،تعمیرات ساید بای ساید‌ ، تعمیرات ماشین لباسشویی و تعمیرات لوازم خانگی دیگر را در محل شما در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب به انجام برساند.

تماس با متخصصان تعمیرات یخچال و فریزر 

پس در صورتی که یخچال و فریزر و یا ساید بای ساید شما با مشکل مواجه شده فقط کافیست با تماس با ما و کارشناسان ما ابتدا مشکل خود را مطرح کرده که در صورت جزئی بودن مشکل راهنمایی های لازم توسط کارشناسان انجام خواهد شد تا کاربران عزیز خود اقدام به رفع عیب نمایند.

اما درصورتی که به حضور متخصص نیاز باشد تکنسین‌های الوسرویسکار شهریار در اسرع وقت خود را به محل مورد نظر رسانده و رفع عیب می نمایند .

ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که تعمیر یخچال و فریزر شما بدون جابجایی دستگاه معیوب و فقط در محل شما انجام خواهد شد.

به متخصصان تعمیر یخچال و فریزر ما اعتماد کنید

تعمیر یخچال و فریزر خود را به متخصصان حرفه ای و باتجربه ما بسپارید

تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیر یخچال و فریزر الو سرویسکار شهریار از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران و کارشناسان در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و ماشین لباسشویی و یخچال و ماشین ظرفشویی برخوردار است که همواره در دوره های تخصصی حضور داشته و با جدیدترین محصولات آشنایی کامل دارند. کارشناسان و تعمیرکاران ما در صورت بروز هر گونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهند برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن ها به کار خواهند بست.

تعمیرات یخچال و فریزر در شهریار و اندیشه

ما در تعمیرگاه های یخچال و فریزر با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر شهر شهریار و تهران و فردیس و کرج و نزدیک بودن به شما این برتری را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال و فریزر به منزل یا محل کارشما مراجعه کنیم.

الو سرویسکار شهریار دارای نمایندگی مجاز تعمیرات تمام برندهای یخچال و فریزر می باشد .

یکی از مشکلات پیش روی مردم مراجعه حضوری به مراکز تعمیرگاهی و توضیح دادن در مورد ایراد به وجود آمده در لباسشویی و یخچال است که خوشبختانه الو سرویسکار این مشکل را مرتفع نموده و تعمیرات انواع یخچال و فریزر در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران الو سرویسکار شهریار در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

 

تعمیرات یخچال و فریزر در شهریار و اندیشه

ارائه خدمات شبانه روزی در الو سرویسکار شهریار :

ما با خدمات ویژه خود به صورت 24ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات در یخچال وفریزر شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.

نحوه ارائه خدمات در الو سرویسکار شهریار :

پس از تماس با ما و شرح مشکلات

مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با

شما تماس می گیرند و پس از تشخیص

ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع

می دهند تا برای بازدید و تعمیر یخچال

و فریزر به محل شما مراجعه نمایند.

پس از بررسی های لازم طی گزارشی

کامل شما را از تعداد قطعات معیوب،علت

خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر

مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید

شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض

خواهند شد.

درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده می گردد .

دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.

برند های تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال و فریزر

10 دیدگاه در “تعمیرات یخچال و فریزر در شهریار”

دیدگاهتان را بنویسید