نمایندگی تعمیرات یخچال در شهریار اندیشه

نمایندگی تعمیرات یخچال در شهریار اندیشه

تعمیرات انواع یخچال و فریزر و ساید بای ساید در شهریار و اندیشه

الو سرویسکار شهریار

آدرس : شهریار نبش ورودی شهرک وائین روبروی شهرک اداری پاساژ اداری تجاری شهریار طبقه منفی یک واحد ۴۸

تلفن های تماس :

021-65318373

09190982640

09331011826

نمایندگی تعمیرات یخچال در شهریار اندیشه

تعمیرات انواع یخچال و فریزر های سامسونگ، ال جی، پارس، اسنوا، الکترواستیل، جنرال الکتریک، امرسان، سایوان، الکتروهاوس، هایسنس، آیسان، سیلور، دوو، پویا، فیلکو و …

الوسرویسکار شهریار دارای بهترین تعمیرکاران در زمینه تعمیرات انواع یخچال و فریزر و ساید بای ساید، با تجربه ای چندین ساله در خدمت شما همشهریان عزیز در اندیشه و شهریار می باشد.

تماس با ما :

در صورتی که یخچال و فریزر شما دچار مشکل شده است می توانید با شماره های داده شده داخل همین صفحه تماس بگیرید و یا بر روی شماره تماس مندرج در سربرگ همین صفحه کلیک نمائید.

همکاران ما در الوسرویسکارشهریار تماس شما را به صورت ۲۴ ساعته پاسخ گفته و ابتدا راهنمائی های لازم در خصوص رفع عیب به وجود آمده را به شما ارائه می دهند و در صورت پا بر جا بودن مشکل آدرس شما را یادداشت نموده و به محل شما مراجعه می نمایند.

الوسرویسکار شهریار با داشتن مجموعه ای از بهترین سرویسکاران و تعمیرکاران سعی خود را بر آن داشته که در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تعمیرات و خدمات خود را به شما ارائه نماید، امید است در این راه توانسته باشیم رضایت شما مشتریان و همشهریان عزیز را معطوف خود داشته باشیم.

لطفاً در صورت داشتن انتقاد و یا پیشنهاد با مدیریت الو سرویسکار شهریار در تماس باشید .

تنظیم دمای یخچال و فریزر در تابستان و زمستان

انواع مبردها در دستگاه های سرد کننده

انواع ترموستات در یخچال و فریزر

لیست قیمت انواع یخچال و فریزر

کد خطا های یخچال و فریزر